accessibility-icon
share-icon
צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

הזיה: בערוץ 12 כינו את המטח מאיראן כ"תגובה ראויה לציון"

ציפורה סימן טוב

ציפורה סימן טוב

כו סיון ה'תשפה (22.06.25)

422

44

like

72

dislike

במהלך שידור חי בערוץ 12, כשברקע תמונות של בניין מגורים שהופצץ במרכז הארץ, כינה הפרשן ערד ניר את מתקפת הטילים האיראנית "תגובה ראויה לציון" • האמירה עוררה תגובות נזעמות ברשתות החברתיות ובקרב רבים מהצופים, שטענו כי מדובר בבחירה אומללה  ובזויה של של מילים


לאחר המטח הכבד ששוגר מאיראן לישראל בעקבות התקיפה ההיסטורית של ארה"ב על מתקני הגרעין, הפרשן הוותיק של חדשות 12, ערד ניר, התייחס הבוקר (ראשון) בצורה מקוממת והזויה וכינה את הירי הכבד כ"תגובה איראנית ראויה לציון".

הדברים נאמרו במהלך דיון באולפן חדשות הבוקר, בזמן שברקע שודרו צילומים קשים של ההרס הרב שנגרם לבניין מגורים אזרחי במרכז הארץ כתוצאה מפגיעה ישירה של טיל. בעוד המצלמות התמקדו בקומות המחוררות ובנזק הכבד, אמר ניר: "הערה לגבי העניין שאנחנו רואים עכשיו, בהחלט תגובה איראנית ראויה לציון".

הוא הוסיף והשלים את הניתוח ה"אסטרטגי" שלו באומרו: "מה שמעניין שלפי שעה התגובה היא אלינו, לא תגובה למטרות אמריקניות". האמירה עוררה תגובות נזעמות ברשתות החברתיות ובקרב רבים מהצופים, שטענו כי מדובר בבחירה אומללה  ובזויה של של מילים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News