לוחמות ולוחמי משמר הגבול חילצו הבוקר (ראשון) קשישה מחדר ממ"ד שנחסם בדירתה, בזירת הרס במרכז הארץ שנפגעה כתוצאה ממטח הטילים האחרון ששוגר מאיראן. לפי הודעת מג"ב, הלוחמים נאלצו לפרוץ את דלת הדירה כדי להגיע אל האישה, ובהמשך חילצו גם כלב שנמצא בזירה.
במקביל, ממשיכים כוחות מג"ב לפעול בזירות פגיעה נוספות ברחבי הארץ, בפרט במחוזות המרכז, תל אביב והחוף – שם אותרו מוקדים נוספים שנפגעו מהירי.

כ-30 טילים שוגרו, פגיעות ישירות בת"א, נס ציונה וחיפה
לוחמי מג"ב פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם שוטרי משטרת ישראל, כוחות כיבוי, מד"א ויחידות הצלה נוספות במטרה לחלץ נפגעים, להעניק סיוע רפואי ולפנות אזרחים מהמוקדים שנפגעו.
לאחר הירי נרשמו דיווחים על פגיעות ישירות ביניהם גם בחיפה, שם כלל לא הופעלה אזעקה: "אירוע חריג שנבדק". ממד"א נמסר כי 17 אנשים מטופלים, כאשר אחד מהם באורח בינוני והיתר קל. למרכז הרפואי בני ציון פונו הבוקר 5 פצועים כתוצאה ממטח הטילים – מצבם קל.
מבי"ח שמיר אסף הרופא עדכנו כי הגיעו 7 פצועים אל חדר המיון, ביניהם אחד בינוני והיתר במצב קל. מבית החולים איכילוב נמסר כי אל המלר"ד הגיעו כעת חמישה פצועים באורח קל מהמטח האחרון, מתוכם 2 ילדים. כולם מטופלים כעת בחדר הטראומה.
