לראשונה לאחר התקיפה ההיסטורית באיראן, מטח כבד הכולל כ-30 טילים נורה הבוקר (ראשון) לעבר ישראל. מדובר בשיגור הראשון מאיראן מזה כ-30 שעות, ואירעו נפילות בשלוש זירות: תל אביב, נס ציונה וחיפה, אשר הובילו לכ-17 פצועים שפונו לבתי החולים.
בתיעודים מרגשים במיוחד מזירות הנפילה נראים כוחות ההצלה מסייעים לתושבים להגיע למקום בטוח, ומחלצים אותם מבין ההריסות. בין היתר נראים הכוחות מסייעים למבוגרים ללכת, מרימים ילדים ואף מחלצים את בעלי החיים משם.
צפו:







פרשננו הצבאי נועם אמיר דיווח כי מדובר בשני מטחי טילים נרחבים וחריגים. הדי פיצוצים נשמעו מהדרום ועד לצפון. זהו מטח טילים ראשון ששוגר מזה כ-30 שעות, ברקע התקיפה של ארה"ב על מתקני הגרעין. כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן ציין כי מטחי השיגור כללו כ-20 טילים.

כ-30 טילים שוגרו, פגיעות ישירות בת"א, נס ציונה וחיפה
פראמדיק מד"א עדי אנטוניצי סיפר: "מדובר בפגיעת טיל באזור של בתים פרטים בשכונת מגורים עם הרס רב למספר בתים. הצוותים הגדולים של מד"א שהוזנקו למקום מעניקים טיפול רפואי למספר פצועים קל שנפגעו מרסיסים וסובלים מחבלות בגופם והם מפונים לבית החולים באמבולנסים של מד"א. הדיירים שמתגוררים ברחוב הקשיבו להנחיות פיקוד העורף ומיד עם ההתראות והאזעקות נכנסו למרחב מוגן ובכך מנעו פציעות קשות".
