accessibility-icon
share-icon
צפו בריאיון המלא | צילום: חדשות 14

דקות לאחר שהבית נפגע מטיל, בני המשפחה התיישבו לנגן | צפו

אפרת ברינר

אפרת ברינר

כד סיון ה'תשפה (20.06.25)

9

30

like

4

dislike

לאחר שביתו נפגע מפתח תקווה, מוטי פניגשטיין התעלם לרגע מההלם והתיישב יחד עם שכנו ובני משפחתו בתוך כל ההרס כדי לנגד על הפסנתר ששרד את הטיל • "ניסינו במקום לקחת תרופות הרגעה, פשוט לשיר את השיר שהוא נותן את ההרגעה לכל הלב והנשמה", סיפר ליהודה שלזינגר


מוטי פניגשטיין, שביתו בפתח תקווה נפגע מטיל השבוע, התייחס היום (שישי) בתוכנית של יהודה שלזינגר, לסרטון הוויראלי בו הוא ובני משפחתו מנגנים על הפסנתר שנשאר שלם, כאשר מסביבם ההרס הנרחב "עוד יותר טוב".

פנגינשטיין סיפר: "קמנו, מה שנקרא, לטיל שפגע לנו ישירות בבית. לקח לנו הרבה מאוד שעות בכלל להבין שאנחנו באיזשהו סרט אימה מטורף, וחזרנו לנסות לראות מה המצב בבית. ברוך השכן שלידי, שאנחנו חברים הרבה מאוד שנים אחורנית, נגן פסנתר. פשוט התיישבנו על הפסנתר, וניסינו במקום לקחת תרופות הרגעה, פשוט לשיר את השיר שהוא נותן את ההרגעה לכל הלב והנשמה".

"אנחנו כל כך עסוקים בכל כך הרבה דברים, אבל עוצרים אותי, אני כרגע נמצא בחדר שאני מפונה אליו למלון. עוצרים אותי אנשים במעלית, אומרים לי, תגיד לי, אתה לא האיש בפסנתר?", סיפר פנגינשטיין על התגובות שקיבל לסרטון.

"אנחנו יושבים בממ"ד כמו כל ערב, אנחנו משפחה של זוג פלוס חמש, עומדים ומתפללים לטוב, ופתאום בום מטורף", סיפר פנגינשטיין על רגעי הפגיעה והוסיף: "אתה לא מבין בהתחלה שזה אצלך, אבל הרגשנו משהו אחר מכל הפעמים האחרות. פתחנו את הדלת אחרי כמה דקות, כשכבר הבנו שצריך משהו לעשות. יצאנו לדירה, ראינו את הטיל הגדול. הרחנו ריח של שריפה.

"בגדול אי אפשר באמת להסביר. התאומות שלי נשכבו על המיטה עם צרחות ובכי, ופשוט נשכבתי עליהן וניסיתי לחבוק. אשתי בכתה המון, הבת הגדולה שלי, החתן שלי, היה איתנו, הוא מפקד ביחידה קטנה, שלא נגיד את השם שלה, אז הוא החזיק אותה גם כן חזק. אי אפשר להסביר את זה בכלל".

עקבו אחרינו גם ב-Google News