שר החוץ הבריטי, דיוויד לאמי, התייחס הלילה (חמישי) למתיחות סביב תוכנית הגרעין האיראנית, ואמר כי "המצב במזרח התיכון נותר מסוכן. אנו נחושים שאסור שלאיראן יהיה נשק גרעיני לעולם". לאמי, שנפגש בבית הלבן עם הסנאטור מרקו רוביו וסטיב וויטקוף, הוסיף כי "דנו כיצד הסכם יכול למנוע העמקת הסכסוך. כעת קיים חלון זמן בתוך השבועיים הקרובים להשגת פתרון דיפלומטי".
הצהרתו באה בעקבות דברי דוברת הבית הלבן, קרוליין לוויט, שמסרה כי הנשיא דונלד טראמפ יחליט בתוך שבועיים האם להצטרף לתקיפות צבאיות נגד איראן. בהתייחסותה בתדרוך לעיתונאים, אמרה לוויט: "בנוגע למצב המתמשך באיראן, אני יודעת שהיו השערות רבות בקרב כולכם בתקשורת בנוגע לתהליך קבלת ההחלטות של הנשיא".

היא ציטטה את טראמפ: "בהתבסס על העובדה שקיים סיכוי ממשי למשא ומתן עם איראן, שעשוי להתקיים או לא להתקיים בעתיד הקרוב, אני אקבל את החלטתי האם לפעול או לא בתוך השבועיים הקרובים". לוויט הדגישה כי טראמפ מעדיף דיפלומטיה, אך לא יהסס להשתמש בכוח צבאי. "הנשיא תמיד מעדיף דיפלומטיה, אבל הוא לא מפחד להשתמש בכוח אם צריך, וכל העולם צריך לדעת שהצבא האמריקאי הוא הכי חזק בעולם ויש לנו יכולות שאין לאף אחד אחר", אמרה.
היא הזהירה כי "איראן צריכה לעשות עסקה שתהיה פרקטית, או שיהיו השלכות". לדבריה, "איראן במצב מאוד פגיע בגלל התקיפות של ישראל", והוסיפה כי "איראן מעולם לא הייתה קרובה יותר לנשק גרעיני. כל מה שהם זקוקים לו זו החלטה של המנהיג העליון, וייקח להם מספר שבועות כדי להשלים את ייצור של נשק מהסוג הזה".
