הכשלון האיראני: פרסמנו הערב (חמישי) בחדשות 14 כי משטר הטרור בנה את האופציה לתקוף את ישראל או להגיב על מתקפה שלה, בירי של מאות טילים בזמן קצר, וכפי שהתבטאו בכירים ישראלים – תכנן לבצע זאת בתקופה הקרובה, ייתכן במכת פתע.
אך 10 דקות בלבד לאחר חיסול הבכירים האיראנים ע"י כוחותינו במכת הפתיחה של מבצע "עם כלביא", ישראל הצליחה לסכל את התוכנית. האיראנים היו מוכנים לשגר לעבר ישראל מאות טילים מדי יום – מספר שהם רחוקים ממנו מאוד.

המטח הבוקר במהלכו נפגע ביה"ח סורוקה, בוצע מדרום מזרח המדינה, מה שמעיד בין היתר על הצלחות הסיכולים במערב ובמרכז – איראן נדחקת אחורה. בנוסף, במערכת הביטחון מעריכים ש-50% ממשגרי הטילים של איראן הושמדו.
