ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (חמישי) לזירת הנפילה בביה"ח סורוקה בבאר שבע שם התייחס לפעולות כוחותינו אך לא שלל את חיסול חמינאי: "אף אחד לא חסין, המעשים ידברו. במלחמה צריך לברור את המילים והמעשים בקפידה. מבקש זאת גם מהשרים".
"אני כאן בבית החולים סורוקה בבאר שבע יחד עם שר הבריאות וסגן השר אלמוג כהן, איש הדרום, ולא בפעם הראשונה עם מנהל בית החולים סורוקה. אנחנו רואים כאן את כל ההבדל", אמר נתניהו".

עוד הדגיש ראש הממשלה: "אנחנו פוגעים במדויק במטרות גרעין ומטרות טילים, והם פוגעים בבית חולים, שאנשים לא יכולים לקום ולברוח אפילו".
"הם פוגעים לא רחוק מכאן – יש כאן מחלקת ילדים ותינוקות. זה כל ההבדל בדמוקרטיה שפועלת לפי החוק כדי להציל את עצמה מהרוצחים האלה ומול הרוצחים האלה שמעוניינים להשמיד כל אחד מאיתנו. כל אחד ואחד מאיתנו. עד האחרון שבינינו. אני חושב שזה אומר הכל".
האמירה של נתניהו מגיעה לאר רצף התבטאויות של שרים בממשלה שהתייחסו לאפשרות לחיסול חמינאי. שר הביטחון ישראל כ"ץ הכריז מהזירה ממרכז הארץ: "דיקטטור כמו חמינאי, שעומד בראש מדינה כמו איראן, חורט על דגלו את השמדת מדינת ישראל – הוא לא יכול להמשיך ולהתקיים".
