לאחר לילה יחסית שקט, הבוקר (חמישי) זוהה מטח כבד של טילים מאיראן לעבר ישראל שכלל כ-30 שיגורים. אזעקות הופעלו במרכז, בירושלים ביהודה ושומרון, בצפון ובגליל, ונרשמו מספר נפילות. עד כה דווח על כ-50 נפגעים, בהם 6 באורח קשה. בשל המטח הכבד, בתי החולים נערכו לאירוע רב נפגעים והחלו בקליטת נפגעים.


כאמור, נרשמו מספר נפילות בערים במרכז הארץ ובדרומה, בין היתר בבית חולים סורוקה, משם נמסר: "פגיעה בבית החולים ונזק נרחב באזורים שונים. מעריכים כעת את הנזקים כולל פצועים". בביה"ח ביקשו שלא להגיע נכון לשלב זה. במרכז הרפואי שיבא נפל רסיס, ובנס לא היו נפגעים בגוף – אלא רק ברכוש.

בעקבות הפגיעה בבית החולים סורוקה, המרכז הרפואי ברזילי נערך ומוכן לקליטת נפגעים, בהתאם להנחיות משרד הבריאות ופיקוד העורף. שר הביטחון ישראל כ"ץ אמר כי "אלה הם פשעי מלחמה מהסוג החמור ביותר – וחמינאי יתן את הדין על פשעיו".

הזירות הנוספות שידועות עד כה: פגיעות ישירות בשני בניינים בשתי ערים שונות במרכז הארץ. בנוסף, בעיר אחרת במרכז נפל רסיס על גג של בית – ושריפה פרצה במקום. בשתי ערים נוספות דווח עד כה על נפגעי חרדה. יצוין כי בכל אחת מהזירות ניכר הרס משמעותי מאוד. בעיר בשומרון נפל רסיס גדול – אך לא נגרם נזק בגוף.


מביה"ח איכילוב נמסר: "אל המלר"ד במרכז הרפואי הגיעו שתי פצועות נוספות באורח קל ופצועה במצב בינוני, אשר מטופלת כעת בחדר הטראומה. בסך הכל מטופלים כעת שישה פצועים מהמטח האחרון". מוולפסון נמסר: "מזירת הנפילה בחולון הבוקר פונו אלינו עד כה 23 פצועים, בהם 4 באורח קשה". מבילינסון נמסר: "לחדר הטראומה פונו מאזור הנפילה ברמת גן 12 פצועים – 2 בינוני כתוצאה ממעידה בדרך למרחב המוגן, ו-10 קל". לשיבא פונו 6 פצועים, בהם שניים במצב קשה.



פראמדיק מד"א יוסי שילה, סיפר: "קיבלנו דיווח על בניידת עם פגיעות הרס, הגענו בכוחות גדולים של ניידות טיפול נמרץ אמבולנסים ואופנועים וראינו הרס רב ואזרחים מתהלכים בסמוך למבנה. אישה כבת 60 הייתה בהכרה מלאה ונפגעה מהדף ורסיסים. הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבה קשה ויציב. צוותים נוספים של מגן דוד אדום ממשיכים בסריקות על מנת לוודא שאין עוד נפגעים נוספים".
חובש בכיר במד"א משה נס סיפר: "נקראנו לזירה עם הרס רב. הבחנו בשרפות במקום, ועובר אורח הוביל אותנו אל תוך חניון סמוך, שם הבחנו ב-2 גברים שנפגעו מהדף ומהריסות. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח, ופינינו אותם לבתי החולים כשמצבם קל והם חשים בטוב. צוותי מד״א ממשיכים בסריקות במקום כדי לוודא שאין נפגעים נוספים וערוכים להעניק טיפול רפואי במידת הצורך".
מדובר צה"ל נמסר לאחר האזעקות כי "הופעלו התרעות במספר מרחבים בשטח הארץ בעקבות גילוי טילים ששוגרו מאיראן לשטח מדינת ישראל". כחצי שעה לאחר מכן נמסר כי "פיקוד העורף הפיץ הנחייה שניתן לצאת מהמרחב המוגן במספר מרחבים בשטח הארץ".
