בסרטון שצולם מהעיר סהנד שליד תבריז, תושבת מקומית מתעדת ברגע של פאניקה וזעם תקיפה ישראלית בשטח איראן. בעודה מצלמת עשן העולה מנקודת פגיעה, היא אומרת בקול רועד: "העיר סהנד, תבריז… הם פגעו. היום ה-28 בחודש ח'ורדאד, יום רביעי. המטוסים חגים מעל הראש שלנו".
בהמשך היא זועמת על הצבא האיראני, שלא מצליח לעשות דבר כדי לבלום את חיל האוויר הישראלי, שעושה כרצונו באיראן כבר שבעה ימים ברציפות: "אפילו כדור אחד, אין קול של ירי נ"מ". בשלב מסוים היא עוברת לתקוף את היכולות החלשות של המשטר: "חסרי כבוד, לא יוצלחים".
ואכן, הצבא האיראני ומשמרות המפכה לא מצליחים לעשות דבר כדי לבלום את המבצע הישראלי, האיכותי מאוד יש לומר, בשמי איראן. מאז מכת הפתיחה, במהלכה הושמדו מטרות אסטרטגיות חשובות שהיו אמורות בין היתר להגן אווירית על איומים בשמי איראן, ישראל סללה אוטוסטרדה לאיראן – דבר שעד לפני כשבוע היה נשמע מופרך בעולם בכלל ובישראל ואיראן בפרט.
