60 מטוסי קרב של חיל האוויר השלימו הערב (רביעי) גל תקיפות של יותר מ-20 מטרות צבאיות בטהרן. בין היעדים שהותקפו: אתרים לייצור אמצעי לחימה, אתרים לייצור צנטריפוגות וכן אתרי מחקר ופיתוח של פרויקט הנשק הגרעיני של המשטר האיראני. התקיפות בוצעו במטרה להמשיך לגרוע מהיכולת של איראן לאיים על אזרחי ישראל.
בצה"ל הסבירו את החשיבות בהשמדת יעדים אלה: "אתרים אלו נועדו לאפשר למשטר האיראני להרחיב את היקף וקצב העשרת האורניום שלו לטובת נשק גרעיני. המשטר האיראני מעשיר אורניום הרבה מעבר לכמות הנדרשת לשימוש אזרחי, בדגש על העשרה לרמות גבוהות.

"המשטר האיראני ניצל את שטחה הגדול של מדינת איראן ופרס באופן רחב את אתרי ייצור הגרעין באיראן, על מנת לשמור על הרציפות התפקודית של תעשיית פיתוח הנשק הגרעיני".

בנוסף לכך, מצה"ל נמסר כי "אגף המודיעין אסף במשך שנים מידע על תעשיית הייצור של המשטר האיראני ובמסגרת גל התקיפות האחרון, הותקפו מפעלים לייצור חומרי גלם ורכיבים להרכבה של טילים ואתרים לייצור מערכות הגנה אווירית של איראן. במפעלים אלו מיוצרים טילים אותם משגר המשטר האיראני לעבר מדינת ישראל".
מוקדם יותר היום, כוחותינו השמידו שלושה מסוקי קרב מסוג 'קוברה' בבסיס צבאי במרחב כראמנשאה. בתוך כך, כלי טיס של חיל האוויר ממשיכים לחוג כל העת מעל שמי איראן ולאתר יעדים לתקיפה, זאת בניסיון לגרוע את האיומים על כוחותינו ומדינת ישראל.
במקביל, כוחותינו לא תוקפים רק מטרות צבאיות, אלא גם שלטוניות. בתקיפת כוחותינו ברפובליקה האסלאמית במסגרת מבצע "עם כלביא" הושמדה מפקדת ביטחון הפנים של המשטר האיראני. המפקדה, מלבד היותה סמל שלטון, הינה גורם משמעותי בדיכוי ההפגנות הפנימיות נגד משטר האייתוללות.
מטוסי התדלוק של חיל האוויר תומכים במטוסי הקרב ועד כה המריאו לעשרות טיסות, בהן ביצעו יותר מ-600 תדלוקים של מטוסי קרב בשמי המזרח התיכון. התדלוק האווירי הוא רכיב הכרחי בפעילות חיל האוויר באיראן, באמצעותו ניתן לשמר את העליונות האווירית במרחב.
