פרסמנו בחדשות 14: שר הביטחון ישראל כ"ץ פרס את התוכנית המדינית והביטחונית לפיה פועלת ישראל בדיונים סגורים במערכה באיראן. השר הבהיר שצה"ל משיג את מטרותיו בקצב טוב ואף הבהיר שהחלץ על התושבים להתפנות ייתן את אותותיו וישפיע על המשך החלשת המשטר.
בדיונים סוגרים השר כ"ץ התבטא ואמר: "אנחנו מתקדמים בקצב טוב ומצליחים לפלס דרך לאזורים נוספים באיראן. העליונות האווירית שהצלחנו להשיג מאפשרת לפגוע במטרות גרעין, במפקדות אסטרטגיות ובמטרות שלטון.

"עד כה הצלחנו לסכל כמות גדולה של משגרים ובזכות המאמץ ההגנתי הזה נמנע כמות שיגורים גדולה יותר על העורף הישראלי. פינוי התושבים בטהרן חייב להימשך, הנהירה החוצה היא מנוף חשוב שפוגע במשטר וביכולת שלו להשפיע.
חמינאי רצה להוריד אותנו על הברכיים – אבל הוא יגלה מהר מאוד שאנחנו נוריד אותו על הברכיים".
