כתבנו לענייני איראן דרור בלאזדה התייחס הלילה (שלישי) במשדר המיוחד לשורת המחוסלים הבכירים באיראן. לדבריו, על אחד התבאס מאוד שצה"ל חיסל אותו, בשל סיבה מעניינת במיוחד, השני, היה לו את התפקיד הכי טוב והשלישי חי בסרט וטען כי בתוך יום – יומיים, יש פצצת גרעין, אולם, "תוך יום-יומיים הוא מת".
כשנשאל על ידי המגיש יהודה שלזינגר מי השלישייה החביבה עליו? השיב בלאזדה: "אני ממש אהבתי את סלמי מפקד משמרות המהפכה. אני קצת התבאסתי שחיסלו אותו מסיבה אחת: הייתה לו את הפרסית הכי יפה ששמעתי בחיים. למדתי ממנו כל כך הרבה פתגמים. הוא פתאום בנאום אחד מקלל, מקלל, מקלל אותך, פתאום ממציא לך משפט מהתנ"ך, מביא לך משפט מהקוראן. מדובר בבן אדם חכם, חבל שככה הוא סיים את החיים שלו".

הבכיר השלישי, לדבריו של בלאזדה חוסל, כשעוד לא הספיק למלא את תפקידו: "השלישי היה לו את התפקיד הכי טוב. רק קוראים לו רולאם עלי ראשיד, זה מפקד יחידת החירום של איראן. בשגרה מה הם עושים? לא עושים כלום. כל החיים הם בחופש, עד שהוא היה צריך לעבוד בשבוע הזה, חיסלנו אותו על היום הראשון".
"השני פרידון הבסיס, זה שליד רולאם עלי ראשיד, הוא היה חי בסרט, הוא היה ראש הגרעין החשאי באיראן", סיפר בלעזדה והוסיף: "הוא לפני שבועיים היה חי בסרט. הלך לתוכנית טלוויזיה, שאלו אותו: 'מה עם התוכנית הגרעין האיראנית?' הוא אומר, 'היא במצב טוב מאו'ד. נו, ויש פצצה גרעינית? 'אל תדאג. ברגע שיגידו לי, תוך יום-יומיים אני מכין לך פצצה גרעינית'. תוך יום-יומיים הוא מת".

שלזינגר שאל עד כמה החיסולים החזירו לאחר את התוכנית הגרעינית, ובלעזדה השיב: "עשר, עשרים שנה. בסוף אתה הורדת מוקד ידע. הורדת להם ארבע עשרה. תספור אחד ועוד אחד ועוד אחד. אולי כל בן אדם שווה שנתיים. שנתיים כפול ארבע עשרה, הגענו לעשרים ושמונה שנה".
המגיש הוסיף לשאול: "מי על הכוונת של ישראל?" וכתבנו לענייני איראן ענה: "עלי חמינאי כמובן זה משאלה ותקווה גדולה. בעיקר צריך להוריד את רעייני. זה שליד הליך המנאי, הוא בעצם אחראי לכל הפרוקסי, על החות'ים, על חיזבאללה ועל חמאס. בוא נגיד שהוא הכי אחראי לכל מה שקרה בשנה וחצי. הוא כישלון עצוב".
