יו"ר עמותת "ערבים לזה לזה" ופעיל ההסברה יוסף חדד הסביר בריאיון היום (שלישי) במשדר המיוחד בהגשת יערה זרד כי בעקבות מבצע "עם כלביא" , בעולם הערבי נחלקים לשני חלקים מובהקים, כאשר לא מעט מהם כעת לועגים למשטר האייתולות.
"העולם הערבי מתחלק לשניים באופן מובהק, אין אמצע. כמובן, אותם אידיוטים שימושיים, חסרי כל השכלה והבנה, ולכן הם מהדהדים נרטיב של אותו נרטיב כמו של חמאס – אבל הוא של המשטר האיראני", הסביר, "אני יכול להגיד שיש סרטונים, פייק סרטונים שנעשו ב-AI, שמראים שנתב"ג הרוס, שתל אביב הפכה לעזה, שישראל עולה באש, וכל זה מתודלק על ידי עוד אידיוטים שימושיים, שממשיכים ככה לשתף את הדברים האלה, גם על ערוץ 14 עשו AI שהוא הרוס".
חדאד אמר כי בעולם בערבי שמתנגד למשטר האיראני, מתפעלים מפעילות המודיעין ואף אומרים כי המוסד הוא טוב יותר מ-CIA וה- FBI: "מהצד השני, משפיען עם 130,000 עוקבים בסוריה לועג, למשטר האיראני. אחד מהם אומר – תקשיבו, אם ה-CIA וה-FBI יגיעו לבית של אימא שלי וינסו לחפש את היהלומים שלה, בחיים הם לא ימצאו. תסבירו לי איך המוסד הביא 20 בכירים מהמשטר האיראני. זה פשוט מטורף. וזה לא רק הוא, אלה המונים מהעולם הערבי".
הריאיון המלא בראשות הכתבה
