יו"ר המחנה הממלכתי וראש הממשלה לשעבר בני גנץ התראיין היום (שלישי) לרשת CNN האמריקאית, ובאשר למתקפה הישראלית נגד איראן ולמחלוקות מול ראש הממשלה בנימין נתניהו – השיב גנץ למראיין תשובה בה גיבה לגמרי את המבצע את נתניהו עצמו.
המראיין שאל את גנץ אם לדעתו ראש הממשלה פועל משיקולים פוליטיים, וגנץ השיב באופן חד משמעי ובבהירות: "במלחמה מול איראן אין ימין או שמאל – יש צד צודק וצד שטועה, ואנחנו הצד הצודק".

נתניהו הפך לגיבור לאומי באיראן: "עושה את מה שאף אחד לא העז"
64
17.06.25|רבקה שורק
בהתייחסו למבצע "עם כלביא" נתן גנץ גיבוי מלא להחלטת נתניהו לפתוח במבצע נגד ראש התמנון – ואמר: "זה נושא מאוד רציני להילחם נגד האיראנים. ישראל מעולם לא עשתה דבר כזה בעבר. מרחק ארוך כזה. בנושא האיראני אין ימין או שמאל – יש צודק או טועה, ואנחנו צודקים".
