accessibility-icon
share-icon
לקוח מתוך שידורי ה-CNN

כוחנו באחדותנו: גנץ מגבה את רה"מ נתניהו בריאיון ל-CNN | צפו

מיכל בקשי

מיכל בקשי

כא סיון ה'תשפה (17.06.25)

27

9

like

0

dislike

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ התראיין לרשת CNN האמריקאית, וכאשר נשאל אם רה"מ נתניהו פועל משיקולים פוליטיים באשר למתקפה מול איראן - השב גנץ באופן חד משמעי: "במלחמה מול איראן אין ימין או שמאל - יש צד צודק וצד שטועה, ואנחנו הצד הצודק" • צפו


יו"ר המחנה הממלכתי וראש הממשלה לשעבר בני גנץ התראיין היום (שלישי) לרשת CNN האמריקאית, ובאשר למתקפה הישראלית נגד איראן ולמחלוקות מול ראש הממשלה בנימין נתניהו – השיב גנץ למראיין תשובה בה גיבה לגמרי את המבצע את נתניהו עצמו.

המראיין שאל את גנץ אם לדעתו ראש הממשלה פועל משיקולים פוליטיים, וגנץ השיב באופן חד משמעי ובבהירות: "במלחמה מול איראן אין ימין או שמאל – יש צד צודק וצד שטועה, ואנחנו הצד הצודק".

נתניהו הפך לגיבור לאומי באיראן: "עושה את מה שאף אחד לא העז"

נתניהו הפך לגיבור לאומי באיראן: "עושה את מה שאף אחד לא העז"

64
17.06.25|רבקה שורק

בהתייחסו למבצע "עם כלביא" נתן גנץ גיבוי מלא להחלטת נתניהו לפתוח במבצע נגד ראש התמנון – ואמר: "זה נושא מאוד רציני להילחם נגד האיראנים. ישראל מעולם לא עשתה דבר כזה בעבר. מרחק ארוך כזה. בנושא האיראני אין ימין או שמאל – יש צודק או טועה, ואנחנו צודקים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News