נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ השיב היום (שלישי) בדרכו לוושינגטון לשאלות עיתונאים ומסר כי "אין לי חשק גדול למשא ומתן. אני מצפה ללא פחות מכניעה מוחלטת של איראן".
בנוסף, הכריז טראמפ כי הוא מעוניין ב"סיום אמיתי של בעיית הגרעין", והכחיש את הדיווחים: "לא פניתי לאיראן ל"שיחות שלום" בשום צורה או דרך – אם איראן רוצה לדבר היא יודעת איך להגיע אליי".

מוקדם יותר היום, התייחס טראמפ לטענתו של נשיא צרפת עמנואל מקרון לפיה נאלץ לחזור מפסגת ה-G7 על מנת לקדם את הפסקת האש בין ישראל ואיראן וטען כי מדובר במטרה "הרבה יותר גדולה".
בתוך כך, אמש התריע טראמפ בפוסט שפרסם ברשת החברתית שבבעלותו Truth Social כי על כל אוכלוסיית טהראן, בירת איראן, להתפנות: "איזו בושה, ובזבוז של חיי אדם", כתב, "במילים פשוטות, לאיראן לא יכול להיות נשק גרעיני. אמרתי את זה שוב ושוב! כולם צריכים לפנות את טהראן מיד!".
