accessibility-icon
share-icon
 צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

טראמפ: "אני מצפה ללא פחות מכניעה מוחלטת של איראן"

רבקה שורק

רבקה שורק

כא סיון ה'תשפה (17.06.25)

31

31

like

3

dislike

מחריף את הטון: נשיא ארצות הברית מסר כי "אין לי שום רצון לנהל משא ומתן. אני מצפה ללא פחות מכניעה מוחלטת של איראן" • טראמפ הכחיש את הדיווחים: "לא פניתי לאיראן ל"שיחות שלום" בשום צורה או דרך"


נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ השיב היום (שלישי) בדרכו לוושינגטון לשאלות עיתונאים ומסר כי "אין לי חשק גדול למשא ומתן. אני מצפה ללא פחות מכניעה מוחלטת של איראן".

בנוסף, הכריז טראמפ כי הוא מעוניין ב"סיום אמיתי של בעיית הגרעין", והכחיש את הדיווחים: "לא פניתי לאיראן ל"שיחות שלום" בשום צורה או דרך – אם איראן רוצה לדבר היא יודעת איך להגיע אליי".

maximize-image
ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארצות הברית דונלד טראמפ | צילום: מיילס קולן

מוקדם יותר היום, התייחס טראמפ לטענתו של נשיא צרפת עמנואל מקרון לפיה נאלץ לחזור מפסגת ה-G7 על מנת לקדם את הפסקת האש בין ישראל ואיראן וטען כי מדובר במטרה "הרבה יותר גדולה".

בתוך כך, אמש התריע טראמפ בפוסט שפרסם ברשת החברתית שבבעלותו Truth Social כי על כל אוכלוסיית טהראן, בירת איראן, להתפנות: "איזו בושה, ובזבוז של חיי אדם", כתב, "במילים פשוטות, לאיראן לא יכול להיות נשק גרעיני. אמרתי את זה שוב ושוב! כולם צריכים לפנות את טהראן מיד!".

עקבו אחרינו גם ב-Google News