accessibility-icon
share-icon
צילום: רשתות ערביות
צילום: רשתות ערביות

נתניהו הפך לגיבור לאומי באיראן: "עושה את מה שאף אחד לא העז"

רבקה שורק

רבקה שורק

כא סיון ה'תשפה (17.06.25)

64

75

like

2

dislike

אזרחים באיראן מהללים את ראש הממשלה נתניהו בעקבות התקיפות נגד המשטר: "ישראל עושה בשבילנו את מה שאף אחד אחר לא העז" • "אנו אנשי איראן מתפללים ובריאותו והצלחתו של בנימין נתניהו וצבא ישראל", איחל אחד הגולשים


איראנים רבים נושאים את עיניהם לראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות התקיפות בשטח הרפובליקה האסלאמית, הם חשים שאחרי עשרות שנים של דיכוי ודיקטטורה – מדינת ישראל לוחמת את מלחמתם.

"ישראל נוקמת את דמנו": באיראן מהללים את המתקפה הישראלית

"ישראל נוקמת את דמנו": באיראן מהללים את המתקפה הישראלית

7
15.06.25|רבקה שורק

לצד הקריאות בגלוי ל"מוות לחמינאי", אזרחים רבים משבחים את נתניהו ברשתות החברתיות ומודים לו על המלחמה חסרת הפשרות נגד השלטון האיראני: "מי ייתן ואלוהים יברך אותך נתניהו", איחל אחד הגולשים.

בפוסט בחשבון ה-X שזכה לאלפי לייקים נכתב: "אנו אנשי איראן מתפללים ובריאותו והצלחתו של בנימין נתניהו וצבא ישראל", גולש אחר פרסם תמונה של בכירים ברפובליקה האסלאמית וציין: "עזבו את המחמאות בצד. לא יכולנו להתמודד עם הממזרים הטרוריסטיים האלה במשך 100 שנה בידיים ריקות. נתניהו שירת את האומה האיראנית עם יצירת המופת הזו".

גולשת איראנית נוספת טענה כי נתניהו הוא "הגיבור הזר" היחיד שהאינטרסים שלו כיום תואמים ב-100% לאינטרסים של האומה האיראנית. לדבריה, "לאיראן יש שני גיבורים כיום; הראשון הוא רזשאה השני,

מלך איראן, ומילה שלו היא מילה של איראן, והשני הוא נתניהו שהוא מטהר הטרוריסטים של המשטר".

אזרח שהופתע מעוצמת הפגיעה בשלטון מסר לערוץ האופוזיציה האיראני "איראן אינטרנישיונל": "אני רוצה להודות לישראל ולדוד נתניהו על מה שעשו אתמול בלילה, ולומר לאיראן: אתם כלום. אתם אומרים שאתם מעצמה אזורית, אבל שלושה מפקדים בכירים שלכם נהרגו בפעולה אחד".

עקבו אחרינו גם ב-Google News