מעל יממה עברה מאז שאיראן הצליחה לשגר מטח דו-ספרתי של טילים – ומאז, ישראל לא חדלה מלדרוך עליה. פשוטו כמשמעו. השיגורים הפכו לחד ספרתיים ואיראן החלה לפעול כמו ארגון טרור ולא צבא חזק במזרח התיכון. מדינה שלמה הפכה לשטיח פרסי, שצה"ל דורך עליו שוב ושוב, ללא הפסקה.
האיראנים רוצים לפגוע עוד, הם מנסים, אבל הם חוטפים בכל פעם מחדש. סטירה ועוד סטירה. כל ניסיון הופך למפלה. אם ישראל תבין עכשיו שהאויבת הגדולה ביותר שלה על הקרשים – וזו השעה לירות לה בראש – נוכל להביא הישג היסטורי.

היממה הבאה דרמטית. זו יכולה להיות השעה שבה ישראל תשלים סיבוב נוקאאוט על אחת המעצמות האנטי-ישראליות הבוטות והמסוכנות ביותר בעולם. כי האויב האיראני פשוט שותת דם – וישראל מנגבת איתו את הרצפה.
אבל אולי הדרמטי ביותר הוא דווקא מה שלא נאמר: אנחנו יודעים טוב יותר מהאיראנים מה עשינו להם בשלושת הימים האחרונים. ישראל כותבת את ההיסטוריה – והרגע הזה עוד יילמד בעתיד.
