שוטרי מחוז מרכז עצרו מספר חשודים בביזת בתי עסק בשעת מלחמה, תוך ניצול המצב הביטחוני. השוטרים ביצעו מספר פעילויות סמויות ממוקדות נגד עברייני רכוש במספר ערים במרכז, כדי למנוע מעשה ביזה מראש והן לחשיפת מבצעי עבירות, גיבוש תשתית ראייתית כנגדם והבאתם לדין.
שוטרי תחנת רחובות ולוחמי מג"ב עצרו אמש, שעות בודדות לאחר נפילת פריט אמל"ח ברחובות תושב לוד כבן 20, עובד ניקיון, שהגיע "לנקות" את זירת ההרס בעיר, בחשד שבזז חנויות שניזוקו מפגיעת הטיל וגנב מהן בשמים, סיגריות, שוקולדים, שתיה ועוד.
בנוסף, חוקרי תחנת רמלה ניהלו מארב סמוי סמוך לדוכני פיס בעיר, בהתאם לניתוח התפרצויות שהתרחשו בעיר במהלך אזעקות, כאשר צוות בלשים ארב אמש בקרבת אחד הדוכנים ועם הישמע האזעקה זיהה את החשוד כשהוא פורץ לדוכן. הבלשים עצרו את החשוד תושב רמלה בשנות ה 40 לחייו במקום. החשוד הובא היום לדיון בבימה"ש שהחליט לשחררו, המשטרה הגישה עיכוב ביצוע לשחרור עד מחר לשם הגשת ערר למחוזי.
יתר על כן, שוטרי תחנת ראשון לציון הצליחו לחשוף ולעצור תושב נס ציונה בשנות ה 30 לחייו שהתפרץ אמש לבית קפה בראשון לציון וניסה לגנוב כסף שהיה בעסק. היום הגישה נגדו יחידת התביעות במחוז מרכז כתב אישום לצד בקשה לעצור אותו עד לתום ההליכים המשפטיים.
