איתן תבל שביתו נפגע בפתח תקווה כתוצאה המטח שנורה מאיראן לכיוון מספר מרחבים בארץ לפנות בוקר, תיאר היום (שני) בפני כתבנו אריאל עידן במשדר המיוחד את הרגעים שלאחר פגיעת הטיל האיראני סמוך לביתו.
"הייתי בממ"ד עם כל המשפחה שלי, שמענו את הפיצוץ, ממש חששנו, לא הבנו מה זה, ולאט לאט התחלנו לשמוע כל מיני ניידות, אמבולנסים", תיאר, "זה היה רגע ממש מלחיץ, אני זוכר ששמענו זכוכיות מתנפצות ולא הבנו מה קורה סביבנו – זה מאוד הפחיד אותנו".
"לאט לאט רשמו בקבוצה של השכנים שהייתה פה נפילה, שהייתה פגיעה מכל ההדף, הכול פה באמת נשבר, כל המכוניות נסדקו. בקבוצה של השכנים רשמו שהייתה נפילה בבניין לידינו", המשיך איתן, "ירדנו למטה, ראינו שכל הכוחות באמת מנסים לכבות את האש. הייתה פה שרפה באחת הקומות, והיו פה מלא צוותי כיבוי אש ומשטרות, והתחילו להשתלט על העניין הזה". איתן הוסיף כי בעקבות הכניסה לממ"ד החיים שלהם ניצלו ופנה בשידור ליתר האזרחים: "תהיו במרחב מוגן, זה מציל חיים, זה לא משחק".
