פקיסטן סגרה את כל מעברי הגבול שלה עם איראן לתקופה בלתי מוגבלת, כך מסרו היום (שני) גורמים רשמיים לסוכנות הידיעות AFP. ההחלטה התקבלה על רקע העימות בין ישראל לאיראן והתקיפות האינטנסיביות באזור.
"מתקני הגבול בכל חמשת המחוזות – צ'אגי, וושוק, פנג'גור, קצ' וגוואדר – נסגרו", אמר בכיר במחוז בלוצ'יסטן הגובל באיראן.

לדברי פקיד באחד ממעברי הגבול בצ'אגי, המעבר לאיראן "נסגר עד להודעה חדשה". עם זאת, לדבריו, לא הוטל איסור על פעילויות מסחריות בגבול, ואזרחים פקיסטנים שצריכים לשוב לארצם מאיראן יכולים להיכנס כרגיל.
"אנו מצפים לכ-200 סטודנטים פקיסטנים שיגיעו היום מאיראן", ציין הפקיד.
