לאחר מטח הטילים הרצחני לעבר ישראל בשעות הבוקר (שני) המוקדמות, לוחמי משמר הגבול פועלים לחילוץ אזרחים מארבעה זירות פגיעה. הלוחמות והלוחמים פעלו שעות ארוכות לחילוץ אזרחים שנלכדו בין ההריסות ולאיתור נעדרים, יחד עם גופי הביטחון והחילוץ הנוספים.
בתיעוד שהופץ רואים את הכוחות מסתובבים בזירות ומחלצים אנשים לכודים מתוך הרס רב. באחת מהזירות, כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה פעלו נאלצו לקבוע את מותם של השניים בזירה. צוותי זק"א מרחב שרון, שטיפלו בזירה הקשה במהלך הלילה, טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים.
מהתחקיר ראשוני בפיקוד העורף לפגיעת הטיל באחת הזירות במרכז, שם נהרגו 4 אזרחים עולה כי הטיל פגע ישירות בקיר – ופגע בין שני ממ"דים. הפגיעה הישירה של טיל בליסטי במשקל כבד לא הותירה לממ"דים סיכוי, ו-2 מהאזרחים נהרגו בתוך הממ"ד.
מהמשטרה נמסר כי "ככל שעולה חשש לחיי אדם או נותק הקשר כתוצאה ממתקפת הטילים , ניתן לדווח למוקד 115 או למספר 03-5023913 של משטרת ישראל. "כמו כן ניתן לדווח על נעדרים באמצעות הגשת תלונה מקוונת בקישור: https://www.gov.il/he/service/request-file-complaint-online-during emergency. או לחילופין באמצעות הגשת תלונה בתחנת משטרה הקרובה למקום מגוריכם.
כאמור, שמונה בני אדם נרצחו הלילה במרכז הארץ בארבע זירות שונות, בעקבות מטח טילים כבד ששוגר מאיראן לעבר ישראל. הקורבנות – שתי נשים, שני גברים בשנות ה-70 לחייהם וגבר נוסף בשנות ה-80 – נהרגו בזירות פגיעה בפתח תקווה ובבני ברק. בצפון הארץ שלושת מנותקי הקשר בזירת הנפילה בצפון אותרו ללא רוח חיים.
