כוחות המשטרה פועלים הבוקר (שני) בזירות השונות ברחבי הארץ, חבלנים מבודדים זירות נפילה של פריטי אמל"ח לשם הסרת סיכון נוסף לציבור, ומתנדבים ולוחמים פרוסים גם הם ופועלים להצלת חיים יחד עם כוחות החילוץ והצלה. המשטרה קוראת לציבור להתרחק מזירות הנפילה.
מהמשטרה נמסר כי "ככל שעולה חשש לחיי אדם או נותק הקשר כתוצאה ממתקפת הטילים, ניתן לדווח למוקד 115 או למספר 03-5023913 של משטרת ישראל. כמו כן ניתן לדווח על נעדרים באמצעות הגשת תלונה מקוונת בקישור המצורף: https://www.gov.il/he/service/request-file-complaint-online-during-emergency או לחילופין באמצעות הגשת תלונה בתחנת משטרה הקרובה למקום מגוריכם.

בנוסף לכך, שוטרים, מתנדבים ולוחמים פרוסים בזירות נפילה ופועלים להצלת חיים יחד עם יתר כוחות החילוץ וההצלה. חבלנים מבודדים זירות נפילה של פריטי אמל"ח, לשם הסרת סיכון נוסף לציבור.
"משטרת ישראל מבקשת מהציבור להימנע מהתקהלות באזורי הנפילה כדי למנוע סיכון חיים ופגיעה מיותרת בגוף ועל מנת שלא תופרע עבודת החבלנים והשוטרים בזירה. יש להישאר במרחבים מוגנים בהתאם להנחיות פיקוד העורף", נמסר.

במטח השני במספר במהלך הלילה, שלושה נרצחו בכמה זירות נפילה במרכז הארץ, ולפחות 85 פצועים באורח קל-בינוני. מפקד נפת ירקון בפיקוד העורף בזירה המשמעותית ביותר במרכז: "רוב האנשים שהיו במרחב מוגן לא נפגעו, חשוב להקפיד על ההנחיות".
