המסחר בבורסה בתל אביב נמשך בעליות ומעיד על חוסן שוקי גם לנוכח המתיחות הביטחונית. נכון לשעות הצהריים, מדד ת"א 35 מטפס ב-0.8% וכלל המדדים הענפיים נסחרים במגמה חיובית.
ענף הבנייה בולט ובפרט תחום ההתחדשות העירונית זאת על רקע עלייה בביקושים לדירות עם ממ"ד. מדד הבנייה קופץ בכ-2%, כשמניית הכשרה התחדשות מזנקת ב-7.9% ומניית אב-גד עולה ב-5.4%.

פתיחת המסחר בת"א: ירידות מתונות, המניות הביטחוניות מזנקות
גם הסקטור הביטחוני מציג ביצועים חזקים: מניית אלביט מערכות עולה ב-6%, בהמשך לעליות שרשמה בוול סטריט בסוף השבוע, בין היתר לאחר תצוגת תכלית של כוחות הביטחון הישראליים. מניות נוספות בתחום רושמות עליות חדות: אר פי אופטיקל מזנקת ב-7.5%, פי.סי.בי ב-6.6%, אימקו ב-5.7% על רקע חוזה המשך ממשרד הביטחון בהיקף של 16.6 מיליון שקלים, אר.אס.אל ב-4% וארית תעשיות ב-3.4%.

מנגד, מניות התעופה נחלשות על רקע הפסקת הטיסות לישראל: אל על צונחת בכ-3.7% לאחר שעדכנה על הפסקת הפעילות האווירית בשל ההתפתחויות הביטחוניות, וישראייר יורדת ב-1.5%. בטווח הקצר מדובר בפגיעה, אך ייתכן כי בטווח הבינוני והארוך אם האיום האיראני יוסר תהיה לכך השפעה חיובית על התחום.
