שר החוץ גדעון סער שוחח הבוקר (ראשון), בפעם השנייה מתחילת מבצע "עם כלביא", עם מקבילו הגרמני יוהאן וודפול, והבהיר כי פעולת צה״ל באיראן תימשך וכי יש לה עדיין יעדים חשובים לביצוע.
במהלך השיחה הבהיר השר כי ניתן לראות בבירור שאגדעיראן יורה לעבר אזרחים באופן מכוון, דבר שאסור לחלוטין על פי החוק בינלאומי, אך מאידך ישראל ממוקדת במטרות צבאיות ובמטרות של פרויקט הגרעין האיראני.

כזכור, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ קיים אמש שיחה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, שבה דנו במצב המתוח במזרח התיכון. בהודעה שפרסם לאחר השיחה, קרא טראמפ לסיום המלחמה בין ישראל לאיראן.
"הנשיא פוטין התקשר הבוקר לאחל לי יום הולדת שמח בצורה יפה, אבל חשוב מכך, לדבר על איראן, מדינה שהוא מכיר היטב", כתב טראמפ ברשת החברתית שלו טרות' והוסיף כי "שוחחנו ארוכות. הרבה פחות זמן הוקדש לדיבורים על רוסיה/אוקראינה, אבל זה יהיה לשבוע הבא".
