מפקד מחוז מרכז במשטרה, ניצב יאיר חצרוני התייחס היום (שבת) לממדי ההרס בזירת הפגיעה הישירה ברמת גן, בה נרצחה אתי אנג'ל בת ה-74 והבהיר כי יש להישמע להנחיות פיקוד העורף. לדבריו, "מי שהיה בממ"ד – לא נפגע". יחד עם זאת יש לציין כי ייתכן שתקלה במערכת ההתרעות המקדימות היא זו שמנעה מהם להתמגן כנדרש.
לפי מד"א, עד כה טופלו 204 נפגעים בזירות הנפילה השונות, בהם 3 הרוגים, 2 באורח קשה, 7 בינוני, 159 קל ו-33 נפגעי חרדה. מזירת הנפילה הישירה במגדל בגזרת תל אביב פונו 13 נפגעים: 2 פצועים במצב בינוני ו-11 פצועים במצב קל. מזירת הנפילה בגזרת רמת גן, פונו 30 נפגעים: אישה בת 74 שפונתה במצב אנוש ומותה נקבע בבית החולים, גבר כבן 65 במצב קשה, 1 בינוני ו-27 קל.

בנוסף, מזירת הנפילה בגזרת ראשון לציון, פונו 29 נפגעים: אישה כבת 60 שחולצה כשהיא ללא סימני חיים ומותה נקבע במקום, גבר בן 73 שפונה במצב אנוש ומותו נקבע בבית החולים , 2 בינוני ו-25 קל. כמו כן, צוותי מד"א טיפלו בזירות הנוספות ב-5 פצועים שנפצעו מהרס ורסיסים, בהם 1 בינוני ו-4 קל וב-94 פצועים שנפצעו בדרכם למרחב מוגן, בהם 1 קשה, 1 בינוני, 92 קל ו-33 נפגעי חרדה.
בתוך כך, לאחר אירועי השבת, הוחלט בפיקוד העורף להמשיך את מדיניות ההתגוננות כפי שהיא – לפחות עד מחר בשעה 20:00. ההחלטה התקבלה למרות שלא נורו טילים לישראל מאז שעות הבוקר, ומתוך הערכה שהירי צפוי להימשך ככל הנראה כבר הערב.
