כתבנו הצבאי הלל ביטון דיווח הערב (מוצ"ש) כי ההערכה בישראל היא שאיראן תחדש את השיגורים לעבר ישראל בשעות הקרובות. בהערכת הביטחון צופים שקצב השיגורים לישראל ילך ויגבר בימים הקרובים. מנגד, ישראל תמשיך לתקוף יעדים רבים באיראן, ביניהם תשתיות לאומיות לרבות גז ונפט.

שבת לא שקטה עברה על ישראל כאשר כמעט יממה לאחר פתיחת המתקפה, באיראן החלו בפעולות התגובה – עם חמישה מטחים נפרדים שהגיעו לכ-200 טילים בליסטיים. מרבית הטילים יורטו בהצלחה, אך בודדים מהם שהצליחו לחדור את מערכות ההגנה, הסבו נזק כבד למבנים במרכז הארץ.
לאחר אירועי השבת, הוחלט בפיקוד העורף להמשיך את מדיניות ההתגוננות כפי שהיא – לפחות עד מחר בשעה 20:00. ההחלטה התקבלה למרות שלא נורו טילים לישראל מאז שעות הבוקר, ומתוך הערכה שהירי צפוי להימשך ככל הנראה כבר הערב.
