accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

טראמפ לרשת ABC: "התקיפה באיראן הייתה מצוינת - יש עוד בדרך"

מיכל בקשי

מיכל בקשי

יז סיון ה'תשפה (13.06.25)

17

34

like

4

dislike

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שיבח את מבצע "עם כלביא", במהלכו חוסלו בכירים איראנים ומתקן הגרעין בנתנז ספג פגיעה קשה - ואמר: "אני חושב שזה היה מצוין."נתנו להם הזדמנות והם לא ניצלו אותה. הם ספגו מכה קשה, קשה מאוד"


נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שיבח היום (שישי) את המתקפה הישראלית באיראן ואמר כי "מצוינת". לדבריו, הייתה לרפובליקה האסלאמית הזדמנות להינצל מהתקיפה באמצעות המשא ומתן מול אמריקה – והם לא ניצלו זאת.

דבריו של הנשיא האמריקאי נאמרו בשיחת טלפון עם ג'ונתן קארל, כתב ראשי של רשת ABC News בוושינגטון. טראמפ נשאל על התקיפה והשיב: "אני חושב שזה היה מצוין", אמר, "נתנו להם הזדמנות והם לא ניצלו אותה. הם ספגו מכה קשה, קשה מאוד".

maximize-image
הציוץ של דונלד טראמפ על התקיפה באיראן | צילום: רשתות חברתיות

הוא המשיך והעביר מסר מאיים לרפובליקה האסלאמית: "יש עוד הרבה יותר שיבואו. הרבה יותר". באשר לשאלה האם ארה"ב לקחה חלק במבצע טראמפ אמר כי אינו רוצה להגיב לכך.

בהמשך פרסם טראמפ ברשתות החברתיות כי הציב לאיראן אולטימטום של חודשיים, והוא מקווה שכעת לאחר התקיפה – תהיה להם הזדמנות שנייה להסיק עם תוכנית הגרעין.

"לפני חודשיים נתתי לאיראן אולטימטום של 60 יום להשיג הסכם. הם היו צריכים לעשות את זה. היום זה היום ה-61, אמרתי להם מה לעשות, הם לא עשו את זה. עכשיו יש להם הזדמנות שנייה", כתב.

עקבו אחרינו גם ב-Google News