אחרי מכת הפתיחה המסחררת על איראן: ראש הממשלה נתניהו אמר הבוקר (שישי) כי "ישראל אחרי מכת פתיחה מאוד מוצלחת, ובעזרת השם – אנחנו הולכים להשיג הרבה מאוד הישגים".

כזכור, אזעקות הופעלו הלילה (בין חמישי לשישי) ברחבי ישראל, לאחר מתקפת הפתע הישראלית באיראן שכללה תקיפות של מתקני גרעין, מתקנים צבאיים של צבא איראן ומשמרות המהפכה, וכן מגוריהם של בכירים – בהם גם מדעני גרעין. במהלך התקיפות חוסלו בכירים בשלטון האיראני, ביניהם רמטכ"ל איראן, מפקד משמרות המהפכה, סגן הרמטכ"ל וראש מפקדת החירום. כוחותינו תקפו במספר מוקדים, בארבעה גלים שונים.
גורם בכיר בצה"ל מסר לכתבנו הצבאי כי במבצע "עם כלביא" ישראל השיגה הישג חסר תקדים – פגיעה משמעותית בצמרת הצבא האיראני ומשמרות המהפכה. לדבריו, ישראל פגעה גם במדעני גרעין, "המוציאים לפועל של התוכנית שלהם". עוד אמר: "יש לנו תוכנית התקפית ארוכה ורחבה לימים קדימה – צפויים ימים ארוכים וקשים. האיראנים עוד יגיבו. אם הציבור יהיה ממושמע ויפעל לפי ההנחיות – יהיו מעט נפגעים. אם לא – יהיו הרבה. זה ייקח זמן, אנחנו במלחמה אינטנסיבית".
