גורם איראני בכיר מסר הבוקר (חמישי) לסוכנות הידיעות רויטרס כי מדינה "ידידותית" במזרח התיכון הזהירה לאחרונה את טהרן מפני תקיפה צבאית אפשרית מצד ישראל.
הגורם הוסיף והתייחס לדרישה כי איראן תפסיק להעשיר אורניום במסגרת הסכם עתידי עם ארצות הברית ואמר כי טהראן לא תוותר על זכותה להעשרת אורניום למרות המתיחות האזורית הגוברת.

הבוקר דווח בערוץ NBC האמריקאי, ישראל תתקוף בימים הקרובים במדינה, וככל הנראה ארה"ב לא תתמוך בפעולה זו. בדיווח נטען כי "מתקפה או פעולה חד-צדדית מצד ישראל נגד איראן תהווה נתק דרמטי עם ממשל טראמפ, שטען נגד צעד כזה".
עוד נאמר כי הסיבה לכך שישראל תנקוט בפעולה החד צדדית היא מאחר והמשא ומתן בין ארצות הברית לאיראן נראה קרוב יותר להסכם ראשוני או הסכם מסגרת, הכולל סעיפים המאפשרים לאיראן להמשיך בהעשרת האורניום – דבר שבישראל מתנגדים אליו בתוקף.

בתגובה, באיראן משגרים מסר מאיים לישראל ואומרים כי טהראן תגיב במיידית במאות טילים בליסטיים. לפי הדיווח בעיתון ניו יורק טיימס בשם מקור איראני בכיר כי גורמי צבא וממשל איראניים כבר נפגשו כדי לדון בתגובתם לתקיפה ישראלית אפשרית, כך מסר בכיר איראני. הגורם מסר כי בטהראן גיבשו תוכנית תגובה שתכלול מתקפת נגד מיידית על ישראל עם מאות טילים בליסטיים.
