שר החוץ של עומאן בדר אל-בוסעידי הודיעה הבוקר (חמישי) כי סבב השיחות השישי בין ארה״ב לאיראן יתקיים ביום ראשון הקרוב במוסקט הבירה. בשיחות ישתתפו שליחו המיוחד של טראמפ סטיב וויטקוף ושר החוץ האיראני עבאס עראקצ'י .
דבריו של שר החוץ מגעים במקביל לדיווחים בכלי התקשורת כי ישראל מתכננת תקיפה בזמן הקרוב גם ללא עזרת ארצות הברית. בערוץ NBC האמריקאי מפי מקורות. לפיהם, ישראל תתקוף בימים הקרובים במדינה, וככל הנראה ארה"ב לא תתמוך בפעולה זו.

לפי הדיווח, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נמצא בימים אלה בדיונים מתקדמים מול טהראן בניסיון לצמצם את תוכנית הגרעין שלה, וככל הנראה זו הסיבה שלא יתמוך בתקיפה.
עוד נאמר כי הסיבה לכך שישראל תנקוט בפעולה החד צדדית היא מאחר והמשא ומתן בין ארצות הברית לאיראן נראה קרוב יותר להסכם ראשוני או הסכם מסגרת, הכולל סעיפים המאפשרים לאיראן להמשיך בהעשרת האורניום – דבר שבישראל מתנגדים אליו בתוקף.

בנוסף דווח כי שליחו של הנשיא טראמפ לענייני המזרח התיכון וויטקוף אמר אמש בשיחה עם ראש הממשלה נתניהו: "איראן גרעינית זה איום קיומי לישראל, למזרח התיכון ולעולם החופשי כולו. אסור שאיראן תפתח יכולות גרעיניות כלשהן", כך לפי ה"וושינגטון פוסט" האמריקאי.
