accessibility-icon
share-icon
צילום: מתוך "ישראל הבוקר"

מפקד 8200 לשעבר: "האמריקאים אומרים לנו - אתם תובילו"

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

טז סיון ה'תשפה (12.06.25)

1

3

like

0

dislike

תת אלוף במילואים חנן גפן, לשעבר מפקד 8200 הסביר בריאיון בתוכנית "ישראל הבוקר" את האסטרטגיה של ארה"ב בעזה ובאיראן • לדבריו, "לאורך כל המלחמה הזאת, הם בסופו של דבר אומרים לנו - אתם תובילו. זאת כרגע התמונה שהולכת כנראה להיות באיראן"


ברקע הדיווחים השונים בתקשורת האמריקאית לפיהם ישראל סיימה את הכנותיה לתקיפה באיראן, תת אלוף במילואים חנן גפן, לשעבר מפקד 8200 הסביר הבוקר (חמישי) בריאיון בתוכנית "ישראל הבוקר" את האסטרטגיה האמריקאית בעזה ובאיראן.

"סטיב ויטקוף לקח עמדה מאוד מעניינת, הוא זז אחורה, ומחכה להשלמת השא ומתן עם חמאס בצורה הבאה – האמריקאים נתנו לישראל אור ירוק – תמשיכו לטפל בחמאס, תמשיכו כדי להביא אותו להכרה שתפקידו הסתיים. שילוב של הכוח הצבאי הישראלי, הסיוע האזרחי וכל הדברים האחרים שאנחנו רואים", אמר מפקד 8200 לשעבר.

"לאורך כל המלחמה הזאת, הם בסופו של דבר אומרים לנו, לישראלים – אתם תובילו", הוסיף תא"ל במילואים חנן גפן, "הובלנו בלבנון, חיסלנו את חיזבאללה, אתם תובילו בסוריה, גרמנו ליציאת האיראנים, תקפנו אותם בלי הכרה, חיסלנו את כל צמרת החמאס, ואני מעריך שמה שאמרו לנו באותם דיונים חשאיים, שאף אחד מאיתנו לא משתתף בהם – אם אתם רוצים, מתקרב הזמן שבו תיכנסו להוביל, אנחנו נהיה איתכם. זאת כרגע התמונה שהולכת כנראה להיות באיראן".

הריאיון המלא בראשות הכתבה

עקבו אחרינו גם ב-Google News