המתיחות מול איראן: סוכנות הידיעות AP מדווחת הלילה (חמישי) כי הסיכוי לסבב שיחות נוסף בין ארצות הברית לאיראן בנוגע להסכם גרעין אפשרי – נראה כעת קלוש.

כזוכר אתמול בערב ארצות הברית הודיעה כי היא מפנה באופן מיידי את השגרירות שלה בבגדד, בירת עיראק. ההודעה מגיעה על רקע דיווחים על קיפאון במשא ומתן על הסכם הגרעין בין איראן לארצות הברית, וכן על דיווחים בדבר היערכות ישראלית למתקפה אפשרית בעתיד הקרוב על מתקני הגרעין.
לפי דיווח ערבי, השגרירות באמריקנית בבגדד נערכת להורות על פינוי של אנשיה, בשל "סיכוני ביטחון מוגברים באזור". בנוסף, דווח כי ארה"ב נערכת לפנות בסיסים ומתקנים צבאיים באזור.
