accessibility-icon
share-icon
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מבוכה בדרום: בנט נאם בפני ראשי רשויות - שהתנערו ממנו מיד

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

טו סיון ה'תשפה (11.06.25)

52

11

like

4

dislike

מכחישים כל קשר: לאחר שתועדו בכנס בו נאם ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, מספר ראשי רשויות מהדרום ביקשו להבהיר: "לא עודכנו מראש על נוכחותו של בנט באירוע והדבר נעשה ללא ידיעתנו" • החותמים הבהירו כי המפגש עסק בנגב ולא בפוליטיקה


בכנס שנערך אמש (שלישי) בשדה בוקר בדרום, בהשתתפות ראשי הרשויות, צולמות תיעודים שונים בהם נראה ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט כשהוא מדבר אל מול הנוכחים.

העיתונאי אלמוג בוקר, שהפיץ את התיעוד ברשתות, כתב בפוסט שפרסם "מעניין. הערב בשדה בוקר: ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט בשיחה עם ראשי מועצות בדרום. גם כאלה המזוהים מאוד עם הליכוד".

אולם, בחלוף שעות ספורות מרגע הדיווח, כתבנו הפוליטי מוטי קסטל מדווח כי מספר מראשי הרשויות שנכחו בכנס הוציאו הכחשה משותפת והבהירו כי לא היו מודעים ולא עודכנו בנוגע לנוכחותו של בנט באירוע.

"אתמול הופץ סרטון של בנט עם ראשי רשויות מהדרום", אמרו ראשי הרשויות, וביקשור להבהיר כי "המפגש היה מקרי לחלוטין, ולא עודכנו מראש על נוכחותו של בנט באירוע והדבר נעשה ללא ידיעתנו".

maximize-image
"הדבר נעשה ללא ידיעתנו", נפתלי בנט | צילום: פלאש 90

לדברי החותמים, המפגש עסק בעיקר בנגב ולא בפוליטיקה, "כשניסו להכניס פוליטיקה – הצגנו את עמדתנו בצורה ברורה כאנשי ליכוד". על ההבהרה חתמו יאיר מעיין, ראש עיריית ערד, ראש המועצה האזורית מרחבים, איתמר רביבו, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, ראש מועצת מצפה רמון.

עקבו אחרינו גם ב-Google News