בכנס שנערך אמש (שלישי) בשדה בוקר בדרום, בהשתתפות ראשי הרשויות, צולמות תיעודים שונים בהם נראה ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט כשהוא מדבר אל מול הנוכחים.
העיתונאי אלמוג בוקר, שהפיץ את התיעוד ברשתות, כתב בפוסט שפרסם "מעניין. הערב בשדה בוקר: ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט בשיחה עם ראשי מועצות בדרום. גם כאלה המזוהים מאוד עם הליכוד".
מעניין. הערב בשדה בוקר: ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט בשיחה עם ראשי מועצות בדרום. גם כאלה המזוהים מאוד עם הליכוד. pic.twitter.com/vHSvJhP4mG
— almog boker (@bokeralmog) June 10, 2025
אולם, בחלוף שעות ספורות מרגע הדיווח, כתבנו הפוליטי מוטי קסטל מדווח כי מספר מראשי הרשויות שנכחו בכנס הוציאו הכחשה משותפת והבהירו כי לא היו מודעים ולא עודכנו בנוגע לנוכחותו של בנט באירוע.
"אתמול הופץ סרטון של בנט עם ראשי רשויות מהדרום", אמרו ראשי הרשויות, וביקשור להבהיר כי "המפגש היה מקרי לחלוטין, ולא עודכנו מראש על נוכחותו של בנט באירוע והדבר נעשה ללא ידיעתנו".

לדברי החותמים, המפגש עסק בעיקר בנגב ולא בפוליטיקה, "כשניסו להכניס פוליטיקה – הצגנו את עמדתנו בצורה ברורה כאנשי ליכוד". על ההבהרה חתמו יאיר מעיין, ראש עיריית ערד, ראש המועצה האזורית מרחבים, איתמר רביבו, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, ראש מועצת מצפה רמון.
