accessibility-icon
share-icon
צילום: רויטרס
צילום: רויטרס

טראמפ: "במסגרת הסכם עם איראן לא נאפשר שום העשרת אורניום"

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

ז סיון ה'תשפה (03.06.25)

27

12

like

0

dislike

נשיא ארצות הברית הבהיר כי לא יאפשר לאיראן להעשיר אורניום בהסכם עתידי • לדבריו: "במסגרת ההסכם הפוטנציאלי שלנו - לא נאפשר שום העשרת אורניום!"


נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ התייחס הלילה (בין שני לשלשי) לשיחות הגרעין בין טהרן לוושינגטון והבהיר כי בכל הסכם אשר ייחתם לא ייתן לאיראן להעשיר אורנים כלל.

בפוסט שפרסם ברשת החברתית שלו כתב: "העולם היה צריך לעצור את איראן מזמן מ"להעשיר". במסגרת ההסכם הפוטנציאלי שלנו – לא נאפשר שום העשרת אורניום!".

כזכור, אתמול דווח ברויטרס כי איראן צפויה לדחות הצעה אמריקאית להסכם גרעין, זאת על פי דיפלומט איראני המקורב לצוות המשא ומתן. לדבריו, ההצעה "לא צפויה" ואינה משרתת את האינטרסים של טהראן: "איראן מנסחת תגובה שלילית להצעה האמריקאית, אשר עלולה להתפרש כדחייה של ההצעה האמריקאית"

עקבו אחרינו גם ב-Google News