accessibility-icon
share-icon
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין |  צילום: שאטרסטוק
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין | צילום: שאטרסטוק

רוסיה מגיבה לטראמפ: "לא נקריב את האינטרסים הלאומיים שלנו"

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

א סיון ה'תשפה (28.05.25)

2

0

like

1

dislike

דובר הקרמלין הגיב לאמירות של נשיא ארצות הברית לפיהן "פוטין משחק באש" ואמר כי רוסיה "לא תקריב את האינטרסים הלאומיים שלה" • עוד אמר פסקוב כי פגישה בין המנהיגים תתקיים רק לאחר "הכנות ודיונים מקדימים"


חילופי מהלומות בין המעצמות. נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר אתמול (שלישי) כי ולדימיר פוטין "משחק באש", ככל הנראה בשל העובדה המשא ומתן לסיום המלחמה באוקראינה לא מתנהל באופן ובקצב שטראמפ היה מעוניין בו, ככל הנראה בין היתר בשל דרישותיה של רוסיה.

היום, רוסיה הגיבה לדבריו של נשיא ארצות הברית. דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב אמר בתגובה לאיום של טראמפ כי "רוסיה לא תקריב את האינטרסים הלאומיים שלה. עבור פוטין הם מעל הכול".

maximize-image
צילום: רויטרס

עוד אמר כי פגישה של פוטין עם זלנסקי וטראמפ תתרחש רק לאחר הכנות ודיונים מקדימים. במקביל, דובר הקרמלין אמר כי הממשל האמריקאי מבצע "מאמצים שיש להתחשב בהם שעשויים להוביל להסכמות. רוסיה מוודה אישית למאמצים של טראמפ בנושא".

כזכור, טראמפ כתב אמש כי "מה שוולדימיר לא מבין – אם לא אני (הייתי בשלטון עכשיו), הרבה דברים רעים כבר היו קורים לרוסיה, ואני מתכוון רעים מאוד. הוא משחק באש". יום לפני כן אמר טראמפ על נשיא רוסיה: " משהו קרה לו, הוא השתגע לחלוטין. הוא הורג המון אנשים שלא לצורך. משגר טילים וכטב"מים לערים באוקראינה ללא סיבה". נשיא ארה"ב הוסיף כי אם פוטין יכוון לכיבוש של כל אוקראינה – "זה יוביל לנפילתה של רוסיה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News