מסע האופניים ה-22 לזכרו של קב"ט מועצת קרית ארבע לשעבר יצחק בואניש הי"ד, יצא הבוקר (שישי) מקרית ארבע-חברון לירושלים. "המסע הוא ביטוי חי לאהבת הארץ, לריבונות בחבל ארצנו ולגבורה", אמר ישראל ברמסון, ראש המועצה.
מעל 1,000 רוכבים יצאו הבוקר במסלול מהקריה עד לכותל המערבי – במסע עוצמתי. כמידי שנה, מתקיים המסע לזכרו של יצחק בואניש הי"ד, המהווה ביטוי לערכים של אהבת הארץ, גאווה לאומית ואמונה בזכותנו על ארץ ישראל. הזנקת הרכיבה נערכה בשעה 5:30 בקרית ארבע חברון, בהשתתפות השרה אורית סטרוק וראש המועצה המקומית קרית ארבע חברון, ישראל ברמסון.

כתבתנו ביהודה ושומרון שיראל ללום נהיר הסבירה כי מטרת המסע, מעבר להנצחה, הוא אמירה: במקום בו התושבים מפחדים לעבור ומשתדלים לנסוע מהר עם הרכב בגלל החשש מפיגועים – דווקא שם "נוסעים" במהירות הליכה (רכיבה על אופניים). בנוסף, יש לו משמעות של מעין עלייה לרגל מקריית ארבע-חברון ועד לירושלים, ובייחוד לקראת יום ירושלים החל בתחילת השבוע הבא.
"תודה עמוקה לכוחות הביטחון, צה"ל, משטרת ישראל ומד"א על האבטחה והליווי המקצועי. תודה גדולה גם לעובדי המועצה המסורים שהובילו הפקה מרשימה, מתוך תחושת שליחות ואחריות. יחד נמשיך לבנות ולחזק את הקשר של הדור הצעיר למולדת", מסר ישראל ברמסון, ראש המועצה.


