המסחר בבורסות ארה"ב הסתיים היום (רביעי) בירידות חדות, כשמדד דאו ג'ונס איבד 817 נקודות (1.9%-), S&P 500 ירד ב-1.6% ונאסד"ק ב-1.4% – על רקע עלייה חדה בתשואות האג"ח וחששות מהעמקת הגירעון האמריקאי.

תשואת אג"ח של ארה"ב ל-30 שנה זינקה ל-5.08% – הרמה הגבוהה ביותר מאז אוקטובר 2023, ותשואת האג"ח ל-10 שנים עלתה ל-4.59%. החששות גברו לאחר מכרז חלש לאג"ח ל-20 שנה, וההערכה היא שמשקיעים מאבדים עניין במימון החוב הממשלתי.
הירידות נתמכו גם באכזבה מדוחות החברות. מניות הקמעונאית יַעַד נפלו ביותר מ-5% לאחר שהורידה תחזיות, תוך התייחסות למכסים ולביקורת על שינויי מדיניות. מניות ענק כמו אפל ואמזון נחלשו גם הן, בעקבות עליית הריביות.
