שר הביטחון ישראל כ"ץ הגיב היום (שלישי) למעצרם של שני החשודים בריגול אחריו לטובת האיראנים, ובירך את השב"כ ומשטרת ישראל על הסיכול המוצלח: "איראן היא ראש תמנון הטרור שמקדמת פעילות טרור באופן ישיר ובאמצעות גופי הטרור בהם היא תומכת נגד מנהיגים ונגד כלל אזרחי מדינת ישראל".
"ליבי ודאגתי בראש וראשונה לחטופים הנמצאים חשופים ונעדרי הגנה במנהרות החמאס ולאזרחים ישראלים החשופים לאיומי איראן בארץ ובחו"ל", אמר שר הביטחון, "לא אירתע משום איום ואמשיך למלא את מחויבותי למנוע מאיראן נשק גרעיני ולגדוע את ראש התמנון האיראני ואת וזרועות תמנוני הטרור בהם היא תומכת. אמשיך להוביל ביד נחושה את המאבק למען ביטחונה של מדינת ישראל".

כזכור, מוקדם יותר היום הותר לפרסום כי שני ישראלים בני 24 תושבי נשר נעצרו בסוף החודש שעבר לאחר שריגלו ואספו מודיעין על שר הביטחון ישראל כ"ץ בישוב כפר אחים בו הוא מתגורר – עבור האיראנים.
רועי מזרחי ואלמוג אטיאס, תושבי נשר, נעצרו לאחר שבחקירת השב"כ עלה החשד כי רועי עמד בקשר עם גורמי טרור איראנים וביצע עבורם מספר רב של משימות ביטחוניות שונות, חלקן בצוותא עם חברו, תוך שהשניים מבינים כי הם פועלים בהכוונה איראנית וכי יש במעשיהם כדי לפגוע בביטחון המדינה, בשל בצע כסף.
