לאחר שהכחישה שקיבלה הזמנה לסבב החמישי של שיחות הגרעין עם וושינגטון, בטהראן מודיעים היום (שני) שההזמנה התקבלה אולם מבלי לספק פרטים נוספים, כך דווח בערוץ האופוזיציה איראן אינטרנשיונל.
"קיבלנו הצעה לגבי הסבב הבא של המשא ומתן עם ארצות הברית והיא נמצאת תחת בחינה", אמר סגן שר החוץ האיראני לעניינים משפטיים ובינלאומיים כאזם ע'אריבאבדי.

אמש, מקור איראני אשר שוחח עם האתר האמירתי The National הכחיש את הדיווחים לפיהם סבב השיחות הבא צפוי להיערך בשבת הקרובה ברומא ואמר כי איראן לא קיבלה מעומאן, המשמשת כמתווכת שום הצעה.
