יודעים משהו שאנחנו לא? שגרירות סין בישראל פרסמה אתמול (שני) הנחיות חדשות לאזרחיה, בהן היא מסווגת אזורים שונים בארץ כאזורי סכנה בדרגות שונות – חלקם מוגדרים כ"מסוכנים מאוד" ואחרים כ"בסיכון גבוה". באזורים האדומים נמצאים בין היתר אזורים בצפון הגליל, אזור הכנרת, וכן אזורים בדרום סביב נתיבות ואשקלון.
בהודעה שפורסמה באתר השגרירות הסינית בישראל, הומלץ לאזרחים סינים שלא להיכנס לאזורים אלו כלל, ולמי שכבר נמצא בהם – לעזוב מיד. יתר חלקי ישראל מוגדרים כ"כתומים", כלומר בסיכון גבוה, והאזרחים מתבקשים לנקוט זהירות, לעקוב אחר ההתפתחויות ולשמור על מוכנות למקרי חירום.
