accessibility-icon
share-icon
צילום: שירה קינן, משרד הביטחון

נתניהו, כ"ץ והרמטכ"ל שהו בבור בקריה בזמן התקיפות | צפו

רבקה שורק

רבקה שורק

יח אייר ה'תשפה (16.05.25)

77

3

like

26

dislike

בזמן תקיפת יעדי הטרור של החות'ים בתימן, שהו ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל בבור בקריה וצפו בפעילות כוחותינו • "הטייסים שלנו עכשיו תקפו בהצלחה שוב שני נמלי טרור של החותים, וזה רק ההמשך, ויבוא המשך", הכריז נתניהו


ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון ישראל כ"ץ והרמטכ"ל אייל זמיר צפו היום (שישי) מהבור בקריה במטוסי חיל האוויר תוקפים מטרות טרור של ארגון הטרור החות׳י בשלושה נמלים בתימן.

נתניהו מסר כי "הטייסים שלנו עכשיו תקפו בהצלחה שוב שני נמלי טרור של החותים, וזה רק ההמשך, ויבוא המשך. אנחנו לא מוכנים לשבת בצד ולתת לחות׳ים לפגוע בנו. אנחנו נפגע בהם הרבה יותר, כולל בהנהגה שלהם, כולל בכל התשתיות שמאפשרות להם לפגוע בנו".

maximize-image
ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון ישראל כ"ץ והרמטכ"ל אייל זמיר בזמן תקיפת החות'ים | צילום: שירה קינן, משרד הביטחון

שר הביטחון הצטרף לדבריו שיבח את חיל האוויר והצהיר: "כמו שאמרנו: אם החות’ים ימשיכו לירות טילים לעבר מדינת ישראל הם ייפגעו קשות ונפגע גם במנהיגים – כמו שעשינו לדף ולסינווארים בעזה, לנסראללה בביירות, ולהנייה בטהרן – כך נעשה גם לעבדל מאלכ אל חות׳י בתימן".

בתוך כך, לאחר שלושת השיגורים השבוע מתימן לעבר ישראל, ועל רקע שתי הודעות הפינוי של דובר צה"ל בערבית לשלושת הנמלים שנמצאים בשליטת החות'ים בתימן (נמל חודיידה, נמל ראס עיסא ונמל אל-סליף), כוחותינו תקפו אווירית שניים מתוך שלושת הנמלים – חודיידה ואל-סליף.

עקבו אחרינו גם ב-Google News