דובר צה"ל בערבית, אל"ם אביחי אדרעי הוציא הבוקר (רביעי) אזהרה לכל הנמצאים בנמלי הים שבשליטת שלטון הטרור החות"י: "אנו מפצירים בכל מי ששוהה בנמלים להתפנות מהם ולהתרחק מהם עד להודעה חדשה".
בהודעת דובר צה"ל בערבית נכתב לתושבי תימן: "אזהרה לכל הנמצאים בנמלי הים שבשליטת שלטון הטרור החות"י: נמל ראס עיסא, נמל אלחודידה, ונמל א-סאליף. זוהי אזהרה דחופה וחשובה.

"לאור השימוש שעושה שלטון הטרור החות'י בנמלי הים לטובת פעילות הטרור שלו, אנו מפצירים בכל מי ששוהה בנמלים להתפנות מהם ולהתרחק מהם עד להודעה חדשה. אי התפנות מהנמלים עד להודעה חדשה מסכנת אתכם.
הודעה זו מגיע ברקע האזעקות שהופעלו הבוקר באזור השפלה, ירושלים, יו"ש וים המלח בעקבות טיל בליסטי ששוגר מתימן. צה"ל הודיע כי הטיל יורט בהצלחה. זהו הטיל השלישי ששוגר מתימן ביממה, זאת ברקע חיסול מבוקש מספר אחת בחמאס מוחמד סינוואר.

בתחילת השבוע, דובר צה"ל בערבית הוציא הודעה דומה לאזרחי תימן וקרא להם להתפנות בדחיפות מנמלי הים הנשלטים על ידי ארגון הטרור החות'י: נמל ראס עיסא, נמל חודידה ונמל סאליף.
בלשון ההודעה נכתב: "אזהרה חשובה ודחופה לפניכם! עקב השימוש של משטר החות'ים הטרוריסטים בנמלי ים לפעילות טרור, אנו קוראים לכל הנוכחים בנמלים אלה להתפנות ולהתרחק מהם למען ביטחונכם עד להודעה חדשה. פינוי נמלים ישמור על בטיחותכם".
