החזית בתימן: ארגון הטרור החות'י שיגר הערב (חמישי) טיל בליסטי לשטחי הארץ. בעקבות השיגור, אזעקות הופעלו במוקדים רבים בשטחי ישראל, ובהם גוש דן, המרכז, ירושלים והסביבה, השפלה, יהודה ושומרון ואזור השרון. הטיל יורט בהצלחה על ידי כוחות ההגנה האווירית.
לאחר השיגור, רסיס של טיל בליסטי נפל ביישוב אלון שבות שבגוש עציון. לא היו נפגעים כתוצאה מנפילת הרסיס.
בהודעה דובר צה"ל המלאה נכתב: "בהמשך להתרעות שהופעלו לפני זמן קצר במספר מרחבים בשטח המדינה, יורט טיל אחד ששוגר מתימן. ההתרעות הופעלו על פי מדיניות".
בשלב זה לא התקבלו קריאות במוקד החרום 101 של מד"א לא על נפילות ולא על נפגעים.

כזכור, רק אתמול דובר צה"ל בערבית, אל"ם אביחי אדרעי הוציא אזהרה לכל הנמצאים בנמלי הים שבשליטת שלטון הטרור החות"י: "אנו מפצירים בכל מי ששוהה בנמלים להתפנות מהם ולהתרחק מהם עד להודעה חדשה".
בהודעת דובר צה"ל בערבית נכתב לתושבי תימן: "אזהרה לכל הנמצאים בנמלי הים שבשליטת שלטון הטרור החות"י: נמל ראס עיסא, נמל אלחודידה, ונמל א-סאליף. זוהי אזהרה דחופה וחשובה.
"לאור השימוש שעושה שלטון הטרור החות'י בנמלי הים לטובת פעילות הטרור שלו, אנו מפצירים בכל מי ששוהה בנמלים להתפנות מהם ולהתרחק מהם עד להודעה חדשה. אי התפנות מהנמלים עד להודעה חדשה מסכנת אתכם".
הודעת דובר לצה"ל לפינוי נמלי הטרור של החות'ים הגיעה לאחר שארגון הטרור התימני הסלים את קצב האש בצורה משמעותית בשבוע האחרון, כשרק ביום שלישי בוצעו 3 שיגורים אל עבר שטחי הארץ. 2 שיגורים יורטו על ידי כוחות ההגנה האווירית ואחד נפל בשטח ירדן.
