משפחתו חטופים מפורום תקווה התייחסו היום (שישי) לדיווחים על הגברת התקיפות ברצועה, ודרשו מהממשלה כי "הלחץ הצבאי חייב להיות הרבה יותר חזק, בעצימות גבוהה ומתואם עם לחץ מדיני, מצור מוחלט, ניתוק מים וחשמל והכרעה אמיתית".
לדברי הפורום, "ההצדקה לפעילות המבצעית היא אך ורק עבור שחרורם של כל חטופינו יחד, ללא סלקציה וללא פעימות. הפעם חייבים להכריע. חייבים לנצח. חייבים להשיב את כולם הביתה".


לאחר שחמאס דחה את ההצעה: הדרישה של משפחות חטופים מנתניהו
בתוך כך, לאחר שלפני כחודש ארגון הטרור חמאס סירב לבצעה הישראלית, פורום תקווה הפציר בראש הממשלה בנימין נתניהו לא להיכנע לעסקה חלקית: "צוותי המו"מ כלל אינם שואפים לעסקה כוללת. חמאס זוכה ללגיטימציה כריבון, ואילו החטופים – מושארים מאחור ונידונים למוות איטי".
במכתב ששיגרו לראש הממשלה, קראו לו: "לא עסקאות חלקיות. לא למלחמות מזויפות. לא להסכמות שמנציחות את השבי. צה"ל נלחם בעצימות אפסית, והפסקת האש דה-פאקטו מאפשרת לחמאס להתחזק. סירוב חמאס לעסקה הנוכחית מעיד על עצימות הלחימה האפסית. כעת, עם שינוי הממשל בארה"ב ותום כל התירוצים – הגיע הזמן לפעול".
