מפגש מרגש: לאחר 584 ימים בשבי ארגון הטרור הרצחני חמאס, החייל שורד השבי עידן אלכסנדר חצה לשטח ישראל והתאחד הלילה (בין שני לשלישי) עם בני משפחתו, בבית החולים איכילוב בתל אביב. עידן צפוי להשאר בימים הקרובים בבית החולים ולקבל טיפול רפואי.
מחבלי חמאס העבירו את עידן לידי אנשי הצלב האדם ולאחר מכן הוא הועבר לחיילי צה"ל שבתוך רצועת עזה. בהמשך, חצה עידן את הגבול ונסע למחנה רעים, שם חיכו לו שליח טראמפ לענייני חטופים אדם בוהלר ואימו יעל אלכסנדר.

לאחר מכן, עלה עידן על מסוק שלקח אותו לבית החולים איכילוב, במהלך הנסיעה, כמו כל החטופים ששוחררו, כתב על הלוח המחיק מסר לעם ישראל: "עם ישראל חי!!!". עידן לא שכח מאיפה הוא הגיע והוסיף: "היידה גולני 51". בנוסף הוא לא שכח את הנשיא טראמפ שהוביל את שחרור וכתבה באנגלית: "תודה רבה הנשיא טראמפ".
צפו בתיעודים המרגשים










