החיל החטוף עידן אלכסנדר, ששוחר הערב (שני) עושה את דרכו כעת, במסוק חיל האוויר לעבר בית החולים איכילוב בתל-אביב. במהלך הנסיעה, כמו כל החטופים ששוחררו, כתב עידן על הלוח המחיק מסר לעם ישראל: "עם ישראל חי!!!".
עידן לא שכח מאיפה הוא הגיע והוסיף: "היידה גולני 51". בנוסף הוא לא שכח את הנשיא טראמפ שהוביל את שחרור וכתבה באנגלית: "תודה רבה הנשיא טראמפ".

כאמור, לאחר 584 ימים בשבי ארגון הטרור הרצחני חמאס, החייל החטוף עידן אלכסנדר שב הערב ארצה, ונפגש עם משפחתו. מחבלי חמאס העבירו אותו לידי אנשי הצלב האדם ולאחר מכן הוא הועבר לחייל צה"ל שבתוך רצועת עזה.
בהמשך, חצה עידן את הגבול ונסע למחנה רעים, שם חיכו לו שליח טראמפ לענייני חטופים אדם בוהלר ואימו יעל אלכסנדר. כעת, אלכסנדר עושה את דרכו במסוק חיל האוויר לעבר בית החולים איכילוב, ייפגש עם שאר בני משפחתו ויקבל טיפול רפואי.
