לפחות 23 בני אדם נהרגו היום (שני) בסדרת פיגועים שביצעו מחבלים חמושים בארבעה כפרים במדינת בנואה שבמרכז ניגריה, כך מסר הצלב האדום. ההתקפות התרחשו במוצאי שבת. שמונה נהרגו באוקום, תשעה בלוגו, ושלושה נוספים בגומה ובקוואנדה.

דוברת המשטרה המקומית טענה שלא הייתה מודעת לאירועים, אך תושבים מסרו כי חלק מההרוגים נורו במארב על ידי מחבלים חמושים. תושב מקומי מתח ביקורת על כך שכורי זהב סינים הפועלים באותו אזור לא נפגעים, בעוד האוכלוסייה המקומית מותקפת שוב ושוב. במהלך החודשים האחרונים נהרגו עשרות בני אדם באירועים דומים באזור.
