accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

23 בני אדם נהרגו בפיגוע בניגריה

שמואל קוגן

שמואל קוגן

יד אייר ה'תשפה (12.05.25)

0

like

0

dislike

לפחות 23 בני אדם נהרגו היום בסדרת פיגועים שביצעו חמושים בארבעה כפרים במדינת בנואה שבמרכז ניגריה, כך לפי הצלב האדום • שמונה נהרגו באוקום, תשעה בלוגו, ושלושה בכל אחד מהכפרים גומה וקוואנדה


לפחות 23 בני אדם נהרגו היום (שני) בסדרת פיגועים שביצעו מחבלים חמושים בארבעה כפרים במדינת בנואה שבמרכז ניגריה, כך מסר הצלב האדום. ההתקפות התרחשו במוצאי שבת. שמונה נהרגו באוקום, תשעה בלוגו, ושלושה נוספים בגומה ובקוואנדה.

maximize-image
צבא ניגריה, ארכיון | צילום: שאטרסטוק

דוברת המשטרה המקומית טענה שלא הייתה מודעת לאירועים, אך תושבים מסרו כי חלק מההרוגים נורו במארב על ידי מחבלים חמושים. תושב מקומי מתח ביקורת על כך שכורי זהב סינים הפועלים באותו אזור לא נפגעים, בעוד האוכלוסייה המקומית מותקפת שוב ושוב. במהלך החודשים האחרונים נהרגו עשרות בני אדם באירועים דומים באזור.

עקבו אחרינו גם ב-Google News