accessibility-icon
share-icon
ישיבת ממשלה, ארכיון | צילום: קובי גדעון, לע"מ
ישיבת ממשלה, ארכיון | צילום: קובי גדעון, לע"מ

המסרים שקיבלו שרי הממשלה בעקבות "המחווה" של חמאס לטראמפ

יצחק אבוחצירא

יצחק אבוחצירא

יד אייר ה'תשפה (12.05.25)

24

10

like

2

dislike

על רקע הדיווחים על מתיחות מול ארה"ב, ובמקביל לשחרור הצפוי של החייל עידן אלכסנדר כמחווה חמאסית לטראמפ, דבר שעורר ביקורת בישראל, הממשלה מבהירה: "הברית עם ארה"ב איתנה מתמיד" • הדיווח של כתבנו הפוליטי מוטי קסטל


לקראת שחרורו של החייל החטוף עידן אלכסנדר אחרי 583 ימים בשבי, ועל רקע הפרסומים על מתיחות בין ישראל לארה"ב בשל הסוגייה העזתית והאיראנית, בממשלה מבהירים: "הברית האיתנה בין ישראל לארה"ב חזקה מתמיד".

לפי דיווח של כתבנו הפוליטי מוטי קסטל, לקראת שחרורו של אלכסנדר שרי הממשלה קיבלו את המסרים הבאים:

• חייל החטוף עידן אלכסנדר צפוי להשתחרר מהשבי של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה אחרי 584 ימים.
• השחרור יבוצע כמחווה לארה"ב, כאשר ישראל לא התחייבה לשחרור מחבלים ו/או להפסקת אש, אלא רק למסדרון בטוח שיאפשר את השחרור.
• השחרור צפוי להוביל למשא ומתן לשחרור חטופים על פי מתווה וויטקוף, שישראל כבר הסכימה לו וארגון הטרור חמאס סירב לקבל.

עוד הובהר לשרים כי "הברית האיתנה בין ישראל לארה"ב חזקה מתמיד, ומבוססת על תפיסת עולם וערכים משותפים. מדינת ישראל מודה לנשיא ארה"ב טראמפ ולשליחו המיוחד וויטקוף על תמיכתם העקבית במאמצים הבלתי נלאים להשבת החטופים ולהכרעת החמאס בעזה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News