ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) בוועדת החוץ והביטחון לדיווחים על משבר ביחסים בינו לבין הנשיא האמריקני דונלד טראמפ: "שמעתי בתקשורת שאני וטראמפ נפרדים. השגריר האקבי ניקב את זה", אמר.
לדבריו, "אני וטראמפ מדברים אחת לשלושה ימים. הוא אמר בעצמו שאנחנו רואים עין בעין. אני לא חושב שאתם עומדים לשמוע על מדינה פלשתינית, הדיבורים על ׳קרע׳ בערוצים הם מסיבות פוליטיות".
כתבנו הפוליטי מוטי קסטל מדווח כי ראש הממשלה הוסיף: "לא ביקשנו אישור לתקוף את החות׳ים, ואנחנו לא מבקשים אישור לתוכניות המלחמה שלנו בעזה. האמריקנים התנדבו להיכנס לעניין עם החות׳ים ואמרו שיצאו כשזה ייפסק".
בנוגע לשיחות הגרעין הדגיש כי "יש לנו השפעה על השיחות בנושא איראן. הסכם עם סעודיה יהיה במעלה הדרך אך לא לפני תום הדרך". על הזירה בתימן טען: "לגבי החות'ים קודם הם לקחו את המשימה, יש סדרי עדיפויות במה מטפלים אבל לא סיימנו איתם".
נתניהו אמר כי הניסיון הטורקי להתבסס בסוריה "זה נושא רגיש שמתפתח ברמה הביטחונית והדיפלומטית". הוא ציין כי אנו "מתנגדים נחרצות לאספקת מטוסי האדיר לאמריקאים. דיברתי על זה בוועדה שמאשרת את זה בקונגרס".
