accessibility-icon
share-icon
מתוך "האולפן הפתוח"

"קיבלנו מפתח לפתוח את שערי הגיהינום על עזה - ולא עשינו דבר"

רבקה שורק

רבקה שורק

י אייר ה'תשפה (08.05.25)

14

4

like

1

dislike

ח"כ מהליכוד טען שישראל פספסה את ההזדמנות ההיסטורית שהעניק לה נשיא ארצות הברית: "כשטראמפ אמר את זה - הוא באמת התכוון לכך. אבל ישראל לא עשתה דבר. התעכבנו והיום טראמפ נסוג אחורה" • צפו


ח"כ משה סעדה טען היום (חמישי) ב"יומן צהריים" כי "קיבלנו מפתח לפתוח את שערי הגיהינום, וכשטראמפ אמר את זה – הוא באמת התכוון לכך. אבל ישראל לא עשתה דבר. לצערי, התעכבנו והיום טראמפ נסוג אחורה".

לדבריו, "אני מקווה שהוא יגיע שוב לאזור. ההערכה שלי – לא יהיה הסכם, כי חמאס לא רוצה הסכם. למה? כי תעודת הביטוח שלו עכשיו זה החטופים. הוא לא יוותר עליה. עכשיו ישראל צריכה להיות נחושה".

maximize-image
מחבלי חמאס ברצועת עזה | צילום: עלי חסאן, פלאש 90

בנוסף, סעדה ביקר את הרמטכ"ל לשעבר הרצי הלוי: "עשינו פשיטות אינסופיות תחת הרצי הלוי, שילמנו בדמם של החיילים שלנו. זה לא ניהול מלחמה, זה כישלון. עכשיו יש לנו הזדמנות – עם רמטכ"ל חדש ורוח חדשה".

סעדה הוסיף כי "אנחנו לפני מלחמה משמעותית מאוד בעזה מלחמה שנועדה להכריע את ארגון הטרור חמאס ולהביא להגחרת העזתים מהרצועה. זה אירוע קיומי – וצריך להתמקד בזה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News