ח"כ משה סעדה טען היום (חמישי) ב"יומן צהריים" כי "קיבלנו מפתח לפתוח את שערי הגיהינום, וכשטראמפ אמר את זה – הוא באמת התכוון לכך. אבל ישראל לא עשתה דבר. לצערי, התעכבנו והיום טראמפ נסוג אחורה".
לדבריו, "אני מקווה שהוא יגיע שוב לאזור. ההערכה שלי – לא יהיה הסכם, כי חמאס לא רוצה הסכם. למה? כי תעודת הביטוח שלו עכשיו זה החטופים. הוא לא יוותר עליה. עכשיו ישראל צריכה להיות נחושה".

בנוסף, סעדה ביקר את הרמטכ"ל לשעבר הרצי הלוי: "עשינו פשיטות אינסופיות תחת הרצי הלוי, שילמנו בדמם של החיילים שלנו. זה לא ניהול מלחמה, זה כישלון. עכשיו יש לנו הזדמנות – עם רמטכ"ל חדש ורוח חדשה".
סעדה הוסיף כי "אנחנו לפני מלחמה משמעותית מאוד בעזה מלחמה שנועדה להכריע את ארגון הטרור חמאס ולהביא להגחרת העזתים מהרצועה. זה אירוע קיומי – וצריך להתמקד בזה".
